Followers

Sunday, January 31, 2010

Coretan Sunday

Hari minggu datang lagi. Byk bende yg aku suke on weekend. En hubby cuti, bole tido blik pas solat subuh, pas tuh bleh rest puas2 klu tak kuar g jalan. huh...sumenye indah pada weekend. klu lar setiap ari adalah weekejodoh nd... tp klu dh tetiap ari weekend, wat a special day on weekend, ye tak?

Ari nih g wedding adik diana (opis mate). Adik lelaki dia melangsungkan perkahwinan dengan gadis pilihannya sendiri, Nurliza berasal dari Segamat. Okey ar tuh.. adik die tuh keje kat balai polis segamat, klau tak salah aku lar... sbb tuh lar terjumpe ngan jodoh dari sana... erm...jodoh die... Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat buat Razi dan Liza. Blik dr wedding, hubby aku ajak g berjalan bawak my lit twins. tp kami buntu. tak tau nk bwk g mane. klu bleh tmpt yg beh, little money. pk punye pk, igt punye igt, aku pun ajak en hubby g pantai remis, jeram, k selangor. okey ar..port neh dulu tmpt kenangan aku ngan lolie. My BFF. dulu mase frust konon, ceh cam drama lepak kat tepi pantai smbil layan pasaan. sedey lar konon... hua..hua... tp ape yg lebey penting, dkt sini gak lar kenangan aku ngan bebudak bukit kuching pun ada gak. tingat blik kat jelan, aun, bojan, culik, jenggut, atul, durian, amir aka budak kecik dan beberapa org g lar. dh tak bape hengat name dorang. teman-teman sampingan. selalu hang out ngan dorang. sonok. dorang neh sume happy g lucky. tak jemu kawan ngan dorang. hari2 ada gelanggang raja lawak. tp sejak aku dan lolie kawin, kami betol2 lost ctc ngan dorang. tp kali terakhir dapat berita, sumenye dh kawin.. bagus ar... aku penah sekali terjumpe ngan bojan mase aku pregnant 7 bulan. mase tuh dia masih duk kt kuang g. rumah bekas binik die,. sian die... setelah dia tak sihat akibat kemalangan, wife die tinggalkan die. semoga dia akan bertemu dengan seseorang yg lebey baik dari bekas wife die. pas tuh 2 tahun lepas, ada gak penah jmpe ngan jenggut kat econsave. mase tuh die baru jek kawin. bagus ar... sume dh selamat. amir aka budak kecik pun aku dengar dh selamat dapat bb. yg masih mengekalkan status bujang, may be jelan dan aun. aku rase lar... apapun korang sume salah satu dari kenangan aku....

Kat pantai ape jek belh buat selain main layang2. angin kuat kt sini. my lit twins hepy sgt sbb layang2 dorang terbang tinggi...sgt.. gelak2 dorang kegembiraan. tp satu jerk yg aku tensi. mase2 happening cam neh, terlupe bwk camera. hp pun dh abis batt. tak leh snap pic. sayang lar..

otw blik umah, ujan turun dengan lebatnya. syahdu betol, ujan di ptg ahad smbil layan lagu kenangan... perghhhh...telebey jiwang plak ari neh.. hwa..hwa..

No comments:

Post a Comment