Followers

Wednesday, January 13, 2010

Supriseeeeeeeeeeeee.....sangat...

hari isnin yang lalu... aku suprise sgt. ada some one dari currier service ke apa, kol nak anta barang kat aku. so, dia mintak direction how to go to my place. aku pun dengan pelik bin heran, direct gak lar die cam ne nk dtg opis aku. aku tau benda tuh dari imah, sbb imah ada kol aku on last sat, mintak add aku. tp bile aku tanya dia nk anta pe, dia langsung tak jawab. takut pun ada, pelik pun ada. tpi dlm pala otak aku, may be dia nk anta invitation kad ke apa. ye ar kut ler sesaja telebih duit nk currier kat kawan dia yg sebenarnya bleh jmput by ym, sms or wat ever. aku pun tunggu punye tunggu... smpi lar abis waktu keje aku. tak sampai2. pas kul 5.30 dia kol, tny cam ne nk dtg umah plak. pulak dah...dari opis ke rumah. lagi aku pelik. tp aku direct gak lar. kebetulan hari tuh aku pose. sedang enak melayan hidangan bukak pose ngan hubby aku, tetiba mamat tuh kol lg. dia kata dia dh smpi depan umah aku. suprise gak. yg bertambah suprise, mamat tuh pegang bungan sejambak. mak oiiiiii.... biar betol. seumur idup aku tak penah terima suprise bunga cam neh. cam dlm drama plak aku rasa. hubby aku pun tekejut gak. dh dia syak aku ada skandal. tp bile dia baca kad tuh, baru lar dia puas ati. sepanjang couple, tunang, kawin, ini ler 1st time aku terima bunga. SONOK sgt.... rasa teruja betol lar... hubby aku dulu masa tunang2, penah bg bunga, tp bunga ros sekuntum. kalau aku tak salah, dia rembat kat umah acik jiran seblah umah bujang dia dulu. punye ler tak senonoh. tetiap pg, dia bwk sekuntum tuk aku. smpi satu ari tuh, dia tak bwk. aku tanya nape, dia kata acik tuh dh tunggu dkt bunga die, sbb nk tau sape yg slalu rembat bunga die. padan muka... gelak besar lar aku...

anyway, aku nk say thanks sesangat to Z n Imah for bunga neh. im really appreciated it.....dan thanks jugak, sbb korang sudi nk menceriakan aku pada anny aku. kiranya anny aku kali neh, dapat 3 kejutan sekaligus. anny yg aku tak kan lupekan seumur hidup aku... thanks gak pada yg sudi beri ucapan....












2 comments:

  1. heheh same2 idah.. memang sgt suke bila tengok kawan2 ceria je..

    ReplyDelete
  2. hahaha betol tue....2010 mulakan hidup dgn ceria

    ReplyDelete