Followers

Monday, February 1, 2010

PENAT...

Hari neh letih gler. Opis mate coti sbb kan adik die kawin smlm. penat ar tuh... so, bile die coti, maknanye secara rasmi aku akan meng'take over' keje dier... adoi mak oiiii...bertambah2 kejer aku... tak pe yg penting, ari khamis neh aku coti.. nk kuar ngan imah, ra n z. bleh ar release sket...

blik kjer, mandi2 dan trus wat preparation untuk dinner. aku mmg tak amik dinner sjak on dier neh.. but, still kene prepare 4 en hubby... adoiii... lek lok jerk show masakan, en hubby ajak kuar jap. nk g bank in duit.... demi somi tercinte, aku gagahkan gak diri untuk follow dier... sebenarnya badan letih sgt. sume skit2. mcm baru pas angkat berat plak aku rase. neh sume penangan mengemaskan (dlm erti kate lain, buang ape yg tak perlu) kat umah aku tuh. byk sgt aku rase bende2 yg menyemakkan mata. drpd mata aku smakin cemburu pada bende2 tuh sumer, lebey bek aku kemaskan dan singkirkan yg mane tak di perlukan. akibat sesi angkat mengangkat, balik membaling, campak mencampak, skang aku sedang menanggung akibatnya. seluruh badan lenguh2 dan sakit2. erm... byk rupanya bnde yg tak perlu. naper ler aku g smpn bende2 tuh sumer.?

dh lar.. nk tido cepat mlm neh... pas abis layan boys over flower n NCIS, terus nk tido.... igt nk tido pas isya', tp cam tak beh jerk klu termiss my 2 fav series tuh... wahai en mata, semoga ko akan bertahan smpi kul 10.30 yer....

No comments:

Post a Comment