Followers

Saturday, May 22, 2010

Finally...my hubby was admitted....

salam,

setelah 4 hari berulang2 ke hospital....hari neh en hubby kene admit gak. platelete darahnya semakin drop. dari 115 smlm, pagi neh dh drop ke 80. keadaan die pun getting worse. badan die menggigil. muntah2 non stop. aku worry sgt2. so, doc terpaksa gak admit dier. tp pepaham jek lar spital gov neh. sumenye slow. kiteorang smpi spital tadik kul 9. itu ini itu ini....kul 2 baru die masuk wad. lepas setle die masuk wad, aku mintak izin balik umah dulu. ye lar dgn tak solat zohor lagi. pas tuh teringat kat bebudak yg aku tinggal kat umah pengasuh. so, aku pun blik lar dulu. nnti dalam kul 4 lebey, aku g blik spital. rasenye 2,3 ari neh...rutin aku adalah berulang alik hospital lar nampaknya...

aku tak tahu lar...smpi jek umah tadik, terasa sepi sgt. tak penah duk umah tanpa dier. klu g keje tuh lain lar... ini tahu die tengah sakit kt spital. terasa sgt die tak derk. belum pun malam, aku dh tangkap syahdu. mlm neh ntah cam ner... smoga aku akan terus tabah menghadapi dugaan Allah s.w.t ini. Amin

wassalam


1 comment:

  1. emm sabar k dah.. dugaan allah.. sekurang2nye, ko dh usaha untuk die..

    kami doa kan die cepat sembuh k.. jangan risau2 tau!

    ReplyDelete