Followers

Friday, March 4, 2011

suprise besday party for my beloved hb

salam,

03.03.11 my hb besday. tahun nie die turn to 40's. mak oi...tuenyer en hb saye... aku pun turn 30's tis year... kiteorang beza 10 tahun. tahun nie, sajek gatai2 tetibe dtg idea nk wat suprise party untuk dier... maklumler sempena menyambut kelahiran yg dh bertukar dr angka 3 ke 4. sajek lar nk wat meriah sket. selalunyer kiteorang celeb8 anak beranak jerk. kebetulan tahun nie, rezeki aku murah...erm...dipendekkan cite, en hb langsung tak tahu pasal suprise party nie. aku mmg ade ckp kt die nk blanje die mkn. die pun ade ckp nk ajak bestfriend2 die. tp sbenarnyer, dlm diam aku dh plan ngan bestfriend2 en hb supaya dorang pun turut serta menjayakan party nie. siap pesan ngan dorang, klu en hb ajak dorang dtg mkn, buat lar ape2 alasan yg menyebabkan dorang x leh dtg. mmg plan kiteorang berjaya. sbb die mmg dh sedey sgt. die hope sgt ade kengkawan die yg join kiteorang mkan2. die frust smpi cam x dek mood pun nk g makan2. aku dh worry gak, sbb en hb aku nie mmg diluar jangkaan. buatnyer lar die kensel...masak aku.. petang tuh, aku ke kafe d manggis kuang, n buat tempahan makanan. so, mlm tuh x perlu lah kami tunggu lama tuk mkn. g pun namenyer suprise. tepat jam 8.30 kiteorang smpi kat kafe. kebetulan salah sorang bestfriend die smpi dulu. die pun pelik, nape member die tuh ade kt situ. tp sbb member die bg alasan ade co dinner, so die igt co dinner member die wat kat situ. aku dh gelak2. member2 die pun still buat cam x dek pape. die bole belakon lg, dh nk blik lar. br pas mkn lar. smpi lar sume member2 die yg lain dtg, baru lar die tahu sbenarnyer die dh kene kelentong ngan sume member2 die... tp mmg tip top lar... mmber die mmg memberi kejesama yg amat menggalakkan... aku puas ati sgt. x sangka plan aku berjaya gak nk suprise kan en hb. dan depan member2 die gak, die bg satu ciuman kat pp aku. alamak.... malunyer.. sbb dh lar ramai org kat kedai tu...hadoiiiiiii... aku tgk die hepi sgt mlm tuh. ye lar wat pertama kali dalam hidup die, besday die disambut semeriah ini... yelar..die kan dr broken famili. mmg x penah celeb8 besday sejak dr kecik. sbb tuh, for our kids, die kate slagi ade hayat, die akan sambut besday dorang every year. die x nak anak2 kami rase ape yg die penah rase. erm...sedey lar plak... ape pun, aku ucapkan hepi besday to en lan. smoga hidup abang akan lebey bermakna dan ceria disamping saye dan anak2. smoga rezeki kita sekeluarga semakin bertambah. smoga kita akan sentiasa dlm lindungan rahmatnya. semoga hari2 yang kita lalui akan semakin bersinar. smoga abang akan terus menjadi pembimbing dan pelindung kami selamanya. dan smoga Allah s.w.t akan melimpahkan rahmatNya buat kita sekeluarga. amin.....

besday kek (fruit delight)... sdap sgt...I Like...hihi

acara memotong kek. si kembar yg lebey2 pun... dh cam besday dorang

acara makan2

inilah sahabat2 baik suami saye yg sudi berkerjasama... thanks all to en azli sekeluarga, en azizan (pak lang) sekeluarga, en sham sekeluarga dan jugak en pijut belum berkeluarga.

bergambar kenangan sebelum balik....acara wajib

No comments:

Post a Comment