Followers

Sunday, March 13, 2011

Akhirnya saye lepaking kt umah

Salam,

Rasenye dh lame giler tak lepak kat umah. Ye lar every weekend anak2 aku tusen start kul 8.30 smpi kul 11 pg. bile dorang blik tusen, kekadang kiteorang tak terus lek umah. lepak kat umah kuang atau kuar jenjalan. tp skang anak aku dh tukar tempat tusen baru. every sat 9.30 smpi 12. ahad x dek klas. so,bole lar kiteorg rehat lame sket. bebudak pun ade gak mase dorang kt umah. klu x, kesian gak. dah macam tetiap hari skolah tanpa cuti. sbb skolah dorang pun lebey kureng time yg same gak.

punye lar sonok dapat kemas umah, cuci2 pape yg patot. smpikan sport shoes aku pun akhirnya dpt gak aku cuci. bole lar g joging bile ade mase. aku kene diet blik. suar jeans dan baju2 aku dh mula menampakkan tanda2 mengecut. aku dh risau... g pun aku tengok ramai puan2 kat area umah nie joging keliling padang tepi umh aku tuh. bole lar aku join dorang. niat dihati nk main netball blik. tp lum ckup korum lar. tgh carik member2 yg bole buat team netball. sape yg berminat, bole lar carik aku.

en hb g bengkel jap ari nie. katenye nk siapkan sikit keje. tp dh janji half day jek. sbb anak2 die dh merungut, babah dorang asik keje jek. x nk bwk dorang jenjalan. hihi.... bagus gak dorang dh pandai request memacam. at least tugas mama dulu dh diambil alih sepenuhnya oleh anak2 mama. bole ler mama tumpang sekaki. tp klu x kuar pun, dpt lepak same2 kat umah pun dh hepi rasenye. kiteorg nie, jiran keliling umah pun lum kenal sepenuhnya. mane taknyer, sejak duk kat sini, rasenye kiteorang blik time tido jek. time lain byk dihabiskan kat bengkel (umah kuang) en hb jek.

ok lar..mase nie lar plak bebudak mintak tolong ajar buat keje tusen. tak bg can langsung mama nk menulis panjang2. haishhhhhh....

No comments:

Post a Comment