Followers

Saturday, March 19, 2011

18 mac 2011 - Friday

salam,

syukur kehadrat Illahi dihari yg mulia ini aku masih lg mampu menghirup udara segar diatas bumi ciptaan Allah s.w.t yang indah ini. tak sangka, ari nie genap 30 tahun aku menjadi khalifah dimuka bumi ini. aku bersyukur kerana masih dikurniakan kesihatan yang baik, kaum keluarga yang saling menyayangi antara satu sama lain, sahabat2 yang sentiasa mengingati dan anak2 yg cumel dan sihat.

sempena besday aku tahun nie, byk gak seprais yg aku terima. antaranya ucapan teman2 fb kat wall aku. x sgka...ramai yg sudi wish besday kat situ. ade jugak yg anta sms, email and kol. really appreciated it. ramai yg sudi mengingati tarikh keramat dalam idup aku. seprais dr en hb??? erm... alhamdulillah... x sangka tahun nie aku terima gak kejutan dari die. tgklah pic aku dh di upload. tx en hb.

waktu lunch aku terima kejutan aiskrim kek dr bos aku. wahhhhh....meriah... puas melantak kek eskrem, mlm tuh bebudak opis mate meraikan besday aku kat restoran kunang2 MRR2. tempat menarik, tp makanan kureng sedap, tp mahal giler... and d best part is, ade seprais tuk aku. x sgka live band kat situ nyanyikan besday song tuk aku and announce my besday to sume pengunjung. Malu seketika... seiring ngan besday song tuh, pelayan kat situ datang gk bwk besday kek. adoi....malunyer... sbb sume mata tertumpu kat aku... huhu...nway, tx to dorang sbb aku mmg tekejut dan x sgka... alamak....nk nangis lar... dh lar tuh, sblm air mata ini tumpah...jom layan gamba2 yg smpt aku snap

besday kek yg dibelanja oleh bos aku... aku dpt pangkat DR tanpa tauliah nie dr opis mate aku. maklum lar... aku nie kan ke pakar kesihatan. ape2 hal dorang suke rujuk kat kau. bkn lar nk meninggi diri, tp inilah hasilnya dr hobi aku yg suka membaca. aku timba byk pengetahuan dr bacaan aku...huhu...

posing seketika sblm kek tuh menjadi habuan isi perut kami se opis...

ini lar sebahagian dr sahabat handai yg meraikan besday aku mlm tadi... wpun memasing sibuk ngan anak kecik, tp dorang sudi luangkan gk masa tuk aku... tx friend....

posing ngan one of my little angle. kesian muka die kan? jatuh.... hadoi skit betol. nnti aku wat entry psal muke die tu

erm... inilah besday present dr en hb... terharu sgt... mmg aku dh lame tingin nk pkai bb. tp maklumlar kurang berkemampuan. yg aku mampu hanya nokia e63 ala-ala bb tuh lar.. x sgka besday aku tahun nie, en hb sudi belikan bb tuk aku... thanks incik habiku...
semoga besday aku tahun nie akan membawa seribu rahmat dan keberkatan dgn limpahan kurnia dari Illahi. smoga aku diberikan kesihatan yang baik untuk melihat anak2 aku membesar dengan hasil didikanku menjadi insan yg berguna satu ari nanti. smoga aku akan mengecapi kejayaan besar dalam kehidupanku. semoga hubungan kami satu keluarga akan terus utuh dan jitu. smoga aku akan terus disayangi oleh org2 disekeliling aku... amin

1 comment: