Followers

Sunday, March 20, 2011

hari ke 3

salam,

hari ke3. bengkak dh smakin surut. tp matanya masih blum bole bkk sepenuhnya. setiap pagi kene cuci mata tuh ngan air suam (tuk buang taik2 mate yg melekat) br lar die bole bkk mata die. tp die still kuat. malam masih lena. tak dek lgsung merengek kesakitan. aku smakin risau tgk keadaan muka die. kate org die dh alergic kuman. sbb tu muka die jg bengkak. aku risau jd pape kt die. x sggup tgk keadaan die cam tuh. tp aku tgk die rileks jek. mcm tak dek pape yg berlaku. setiap mlm bile die dh tido, aku akan tgk die. mesti menangis... aku dpt merasakan keperitan yg die tanggung. sedeynyer....harap die cepat sembuh... aku x mo pape yg buruk berlaku kt anak2 aku. smoga Allah s.w.t melindungi kami sekeluarga dari malapetaka dan bala bencana. amin.....



2 comments: