Followers

Saturday, April 10, 2010

Kisah sedey

Entah...sebelum neh aku tak penah terpk pun nk baca satu blog neh yg mmg ada blog list aku. tapi ari neh, tetibe tergerak nk baca sbb tajuk en3 die menarik. satu pg neh aku abiskan mase baca sume citer sedey dier. nasib bek en hubby keje. kalau tak sure die naik hangin sbb aku tak wat sapan g asik ngadap lap top. heheh... pe pun, she is such a strong women. klu aku di uji cam tuh, tak tahu ler bleh ke menghadapinyer. mmg dlm idup neh, hanya org yg kuat dan mampu bertahan jerk, yg akan sukses menghadapi ape jua rintangan. kalau sebaliknya, maka akan kecundanglah kiter. sedeynye ttg anak die yg sorang tuh. baru berumur setahun lebey, dah kene hadapi hidup pa n ma yg huru hara.

ape pun aku harap si die tuh akan terus bersabar dan tabah menghadapi dugaan hidup ini.

2 comments:

  1. idah, awat x letak blog yg ko bc tu? bleh aku klik2 n baca sekali.

    ReplyDelete
  2. z..neh blog add dier...terlupe plak tadik
    http://nojj.blogspot.com/

    ReplyDelete