Followers

Tuesday, April 26, 2011

YA ALLAH.... aku bersyukur padaMU...

salam,

x dapat kugambarkan dgn kata2. x mampu kuluahkan dgn bait2 ayat... hanya yang mampu kulakukan adalah memanjat kesyukuran kehadrat Illahi. sekali lagi aku menerima durian runtuh. sesuatu yg diluar jangkaan. tahun nie adalah tahun LUCK buat aku dan keluarga. mungkin tahun ini juga adalah langkah permulaan untuk aku menempuh kejayaan dimasa hadapan. AMIN...

ujung minggu nie kami akan berangkat kelangkawi. hari ni kami dapat berita yg amat menggembirakan. bos aku bermurah hati untuk memberikan performance bonus tuk kami. ye lar kami berjaya menyelesaikan misi untuk deployment ari tuh on time. alhamdulillah...bos telah mengotakan janjinya dgn memberikan performance bonus sebanyak sebulan gaji tuk kami. mmg tak sangka. igtkan imbuhan yg dijanjikan hanyalah saguhati yg rasenye paling byk pun, rm500. mmg diluar jangkaan. sbb awal bulan 3 ari tuh pun dh dpt duit terpijak. bulan nie dpt lg. mmg rezeki buat kami. sgt2 bersyukur. terasa segala penat lelah dan jerit perih kami selama ni terbalas dan dihargai. YA ALLAH.. aku bersyukur dgn segala limpah rahmatMU ini. dan aku senantiasa berdoa agar aku tidak alpa dgn segala kesenangan yg KAU berikan kepada kami sekeluarga. jgnlah kami menjadi org2 yg sombong dan meninggi diri. jauhi kami dr sifat riak dan bangga. sesungguhnya aku takut.....

No comments:

Post a Comment